Monday, February 7, 2011

yeah!! aku da maju!!

nk dijadikan cerita, ak stat cuti raye cina ari slase..monteng..hahah
tp sme jek sbb aku leh blik khamis cz bnjir...

2 xpe lah..ak kn sabo org ny kn..
pas tu..aku mlekan pjlnn ngn sppu dr ktm serdang- seremban..
tibe seremban, bajet ak nk nek transnasional la kunun2..
aku da bli tiket awl smggu tuhh..
tkot xde tket da..

then, dr ktm ktorg pon walk la ala2 model gitu kn..
aku pon ckp kt pupu aku xyah g teminal 2 la..
aku yg penat sbeno2 ny
hahaha

then ktorg pon tggu kt teminal 1 jek..
almaklumlah..pemalas la ktekn..hahaha
tbe2 jek, lapo bebeno perot aku nih..
then aku suggest mkn kt dunkin jek..
tp ko nk tau..???
gile kotor n xbes lgsg dunkin kt situ..
tp aku tepakse mkn cz aku lg xslera ngn kdai2 kt tepi konter tiket tuh
cz mostly yg meniage kt situ indon2 belake..
xemboh!!

dunkin tu, smpah besepah, pekeje die pon koto gile
muke je lawo..tp ikat ambot pastu pgg donat!!!
pantg tol la aku!

then ktorg pon cpt2 mkn n blah dr situ!
tggu bs dr kol 2.50 smpai 3.40..
ok lg..sabo....
lme2 ak bgang...tgh2 bngang tu,
ak npk sorg hmba Allah ni,
sian die..india..da tue da ..laki..
die oku..xde kaki sblah..nk twon bs..tp xde org pon tlg..
ak pon pns ati, g la..pgg kn die ny wheel chair tuh..
pas tu sume tgk! pedulik hape!!
1 malaysia beb! npe nk beza2 kn? pakcik2 yg ade kt tepi2
sume SEBOK MELAYAN jande kt kedai tepi tuh!!
xsedo diri!! skit tol ati aku! ntah2 ank bini kt uma xmkn pon!

jnde 2pon 1, memburokkn institusi jande2 sedunia jek!

pas tuh, ak da bgg, ak g konter transnasional,
lek jek brader tu kate, dik sgmt kte xjln, bnjir!!
hawau!! ak pon ckp la, then?? npe xgtau??
tepon cll cntre xagkat..bla..bla..bla...aku ngamok kt die..

xpe lg...ak tpon bpk ak, die soh ak nek bs sgkot2 jek..
so dr sban ke tampin, tampin ke gemas..fuhhhh!!!
siyes pnt ngn mamat2 bangla yg ketiak hapak 2 xyah ckp la kan!
da tau ketiak ko tu busuk, jgn la dok agkat2 bau hapak + paeng tau x??

then, tbe kt gemas, my dad pon ambek..lalu la kt pekan die..
npk la kesan2 kebanjiran yang melanda..sian kt drg..
then, aku pon da pnt menaip..
d pendekkan cite, ak smpai uma around kol 11 mlm..
krohhhhhhh......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........
udah!

No comments:

Post a Comment