Tuesday, January 26, 2010

My BeLaTed BurfDay @ 23

huhu...kuang asm kn kowg...( hosmate)... snyp2 je ek... time bsday aku blik uma...
hkiktny, aku da sdey gle da....cm2 lgu aku da nynyi...cz kowg xclbrate tok aku pn   ~ (gle dmnd) hahaha~
n bmule la kish...ak pn blik uma....smbot kt uma...ngn zila, atie n my teddy....meoowww...hehehe~
mam la kek...dpt adiah....( zla n ati bg bantal mucuk!!) tq korg.... dak2 uma bg mcm2....~

PErisTiwa DirUmah~~
al kisah...aku lapo....psn kt dak2 uma...bli kn bger....tp sbno ny aku nk ikt, tp zti xbg...(hampeh pny zati..~dlm hti bkte) , n ble diorg da blik, n aku tgh lyn stim mam bger, tbe2 blekot!! ak pn wt slamber je la...cz mmg pnh jdk...

tbe2 aku npk byg2...JENG5X...than..... HEPY BUFDAY TO U....HEPI BUFDAY TO YOU...HEPI BUFDAY NAZA @ NAOMEI (hahaha) HEPI BUFDAY TO MEEEEE........fuhhhhhh (dgn ghairahny aku pn meniup llin dlm kead'n yg sgt tprnjt.

hampeh kowg...ingt kn da lpe da....tharu SIOT!! tq ae kpd sume tnga produksi....NAOMEI suke!!!!!! hahaha ~

n pe lg....zti pn tnpa blas ihan thdp aku yg lmah ini, tlah mnyerg daku dgn krim2 yg maha banyakny... da la bru shri pake simen ari  2...uwwaaaaaa!!!! nangis.....sok ny ak tko ngn yg baru....huhh....
 pe2 hl pn, tQ KOWG... ilap u so much u no!!!!

No comments:

Post a Comment